نازعات313

آخرین نظرات
نویسندگان

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

حسن روحانی:تحریم‌ها را یک‌شبه لغو کردیم!

ظریف: بعد از 8 سال، رئیس‌جمهور آمریکا موظف است که «لغو تحریم‌ها» را برای تصویب به کنگره ببرد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۱
امیر مهدوی


به بهانه سالروز میلاد شیخ فضل‌الله نوری


ایمان امینی: دوم ذی‌الحجه هر سال در تقویم یادآور سالروز میلاد شیخ شهید، مرحوم شیخ فضل‌الله نوری است. خوب یا بد، در تاریخ ما نام شیخ بیش از آنی که پیوند خورده با فقاهت و تدریس و منبر باشد، با واژه‌ای به نام مشروطه پیوند خورده است. او که از موافقان ابتدایی مشروطه بوده است،  پس از بروز انحرافاتی از سوی مشروطه‌خواهان، حمایت خود را از مشروطه‌خواهان برداشته و تز جدیدی را به عنوان «مشروطه مشروعه» مطرح کرد و اینجاست که ما می‌فهمیم جنگ روانی مال امروز و دیروز نیست! مخالفان شیخ با شانتاژ فراوان، او را انسانی به کلی مخالف با مشروطه معرفی کردند و سبب سبّ او را فراهم کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۲۹
امیر مهدوی


دولت وعده داده بود با مذاکرات و حصول توافق هسته‌ای، مشکلات اقتصادی برطرف شده و رونق و فراوانی به معیشت مردم باز ‌گردد.

اماچرا ناگهان همه وعده‌ها عوض شد و سناریوی «کاهش توقع مردم از توافق هسته‌ای» در دولت کلید خورد؟!


حسین شمسیان: بارها گفته شده یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و انتظارات مردم از مذاکرات، لغو تحریم‌ها و برداشته شدن قید و بندها از معاملات خارجی ایران است. در این‌باره کارشناسان و صاحبنظران از زوایای مختلف گفته‌اند و نوشته‌اند و تقریباً اگر کسی قصد قبول حقیقت را داشته باشد، نکته ناگفته و مبهمی باقی نمانده است.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۰۸
امیر مهدوی
جزئیات جدید توقیف مرسک

به گزارش «وطن امروز» : اردیبهشت‌ماه امسال منابع‌خبری آمریکایی از توقیف یک کشتی تجاری غول‌پیکر آمریکایی در خلیج‌فارس خبر دادند. ماجرا از این قرار بود که اداره بنادر ایران به دلیل تخلفات مالی این کشتی که به تازگی یکی از بنادر ایران را ترک کرده بود، حکم توقیف این کشتی را از مراجع قضایی دریافت کرده بود. پس از صدور این حکم، نیروی دریایی سپاه موظف شد این کشتی را به بنادر ایران بازگرداند.

به‌رغم اطلاع به خدمه این کشتی مبنی‌بر بازگشت به سواحل ایران اما این کشتی با درخواست از ناوگان آمریکا در منطقه، خواستار پوشش آنها شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۲
امیر مهدوی

 دکتر رضا غلامی: باید برنامه دشمن در زمینه نفوذ عمیق در کشور را به کلی از کار انداخت. باید بسترهای نفوذ را بشناسیم و دوستان انقلابی شانه به شانه رهبر انقلاب حرکت کنند و دچار افراط و تفریط نشوند.


خبرگزاری فارس: مسائل مهم پنهان در پشت توافق را جدی بگیریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۱
امیر مهدوی

برجام با تعطیلی مجلس بر زمین نمی‌ماند/انگلیسی‌ها هیچ وقت قابل اعتماد نبودند/وزارت خارجه عجولانه عمل کرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کار بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی بر زمین نمی‌ماند و تلاش می‌کنیم تا در تعطیلاتی که مجلس دارد در قالب کمیسیون‌های تخصصی این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.


خبرگزاری فارس: برجام با تعطیلی مجلس بر زمین نمی‌ماند/انگلیسی‌ها هیچ وقت قابل اعتماد نبودند/وزارت خارجه عجولانه عمل کرد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۱
امیر مهدوی

حزب مشارکت امروز چگونه متهم به دگردیسی است؟ شاخص برای قضاوت درباره این اتهام اصول انقلاب اسلامی است. ابعاد انقلاب امام توسط اصلاح‌طلبان در حد ایجاد یک «جمهوری» تنزل یافت و 21 جلد صحیفه امام به یک جمله «میزان رأی ملت است» خلاصه شد که البته مواجهه با رأی 25 میلیون مردم در انتخابات 1388 نشان داد این مدعا هم دروغی بیش نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۳۶
امیر مهدوی

 دکتر یدالله جوانی 

ایران در راهبردی‌ترین منطقه جهان واقع شده است. منطقه یک محدوده جغرافیایی است که دارای اشتراکات تاریخی،‌ فرهنگی، اقتصادی و امنیتی بوده و تغییر و تحول در هر بخشی بر بخش‌های دیگر آن تأثیرگذار است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۹
امیر مهدوی

سیدمهدی حاجی‌آبادی: درد، سینه را می‌درد زمانی که امام جامعه را ببینی که در میان امتش ناشناخته‌تر از غیر امتش باشد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۱
امیر مهدوی

مجتبی اصغری: انتشار اخبار گل و بلبلی در شرایطی که کل مرزهای جغرافیای سیاست منطقه دستخوش تغییرات لحظه‌ای است و مرزهای سیاست خارجی ایران بیش از همیشه مورد هجوم دشمن قرار گرفته، کماکان در رسانه‌های زنجیره‌ای و حتی برخی تریبون‌های رسمی کشور ادامه دارد. ما شاهد تحولاتی سریع در منطقه هستیم که رصد اوضاع نشان می‌دهد دست‌کم در شروع ماجرا، بشدت تامین‌کننده منافع رژیم غاصب صهیونیستی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۴۷
امیر مهدوی