نازعات313

آخرین نظرات
نویسندگان

کرامات شیخ

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ب.ظ

ضرب المثلی هست که می گویند این از آن حرف های است که مرغ پخته می خنداند

این روزها بعضی ها در اداره امور  معجزه  می کنند بنازم به این همه .....کرامت، شاید عنوان بهتری برای این داستان سرایی حضرات باشد چرا که معجزه مخصوص انبیای الهی وعبارت ازکار خارق العاده ای  است که همراه با ادعا ودیگران از انجام آن عاجز باشند وغیر ازآنها(انبیاء) حتی ائمه هدی سلام الله علیهم اجمعین هرگز چنین ادعای نکرده اند البته گوینده هم نکفتن من معجزه کرده ام بلکه ازقول دیگران گفتند: بسیاری از صاحبنظران داخلی و خارجی حضوری یا کتبی برای ما نوشته‌اند که کار این دولت شبیه معجزه است آیا جناب ایشان نمی دانند که مردم فهمیده اندو خوب می توانند  تشخیص دهند که ......؟

این درحالی است که مشاوراقتصادی جنابشان در یک نشست خبری از روند بدتر شدن شرایط رفاه خانوارها و تغییر نکردن خالص اشتغال کشور از سال 86 به بعد سخن می گویند. دکتر مسعود نیلی گفتند با در نظر گرفتن مؤلفه‌های رشد اقتصادی و فقدان برنامه در حوزه اقتصاد، حتی در صورت کاهش نرخ تورم، رفاه و اشتغال همان روند بدتر شدن و نزولی را طی کرده است ایشان شرایط اقتصادی کشور را به طور کلی خطیر و غیر پایدار توصیف کرد.

حال سئوال این است که با این توصیفی که آقای مشاور خود ایشان از اوضاع اقتصادی کشور کردند( و نه منتقدین یا به قولی بیسوادها) چه مجزه ای در مملکت رخ داده است لطفاٌ با مدرک مستعدل وقانع کننده توضیح دهند تا مرغ پخته نخندد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
امیر مهدوی

نظرات  (۱)

۰۴ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۵۷ مجتبی رنجی
با سلام...

گذری بر یک اشتباه تاریخی / آیا بنی اسرائیلی ها یهودی بودند؟

http://mojtabaranji.blogsky.com/1393/12/03/post-1