نازعات313

آخرین نظرات
نویسندگان

۱۵۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

بیانات در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام

پس از برگزاری مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان و اهدای سردوشی و رژه

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱)
و صلّی الله علی محمّد و ءاله الطّاهرین‌

 تبریک عرض میکنم به شما جوانان عزیز و فرزندان و نور چشمان گرامی ملّت ایران؛ هم جوانانی که امروز به کسوت مقدّس پاسداری درآمدند و هم کسانی که سردوشی گرفتند و وارد این مرحله‌ی پُرافتخار شدند. تشکّر میکنم از برنامه‌های ابتکاری و زیبا و پُرمغز این میدان؛ آرایش میدان و برنامه‌های آن، هم زیبا بود، هم پُرمضمون بود و هم نو و ابتکاری بود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۳۱
امیر مهدوی

نماینده اردستان در مجلس با بیان اینکه وزیر نفت ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان به مدیر شرکت نیکو در سوییس می‌دهد، گفت: حیف و میل بیت‌المال اولویت زنگنه شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۲۰
امیر مهدوی

 تبریزی‌ها روز گذشته با شعارهای فوتبالی به استقبال حسن روحانی، رئیس‌جمهور رفتند. به گزارش «وطن امروز»، دیروز چهارشنبه حسن روحانی به همراه تعدادی از اعضای کابینه خود وارد تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۱۴
امیر مهدوی

محمد مرادخانی

امام‌حسین(ع) در میان اهل بیت عصمت و طهارت از جایگاه بس ویژه‌ای برخوردار است. جایگاه ایشان در اسلام چنان والاست که حضرت را میزان خوشبختی و بدبختی دانسته‌اند و یکی از درهای بهشت بشمار می‌رود. نویسنده در مطلب حاضر جایگاه و نقش آن حضرت(ع) در سعادت و شقاوت بشر را تبیین کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۰۲
امیر مهدوی

داریوش سجادی با اشاره به اظهارات «صادق-زیباکلام» نوشت: او در ادامه اصرار بر میدان‌داری تخت حوضی‌های سیاسی متداولش اکنون ساز جدیدی  را کوک کرده و به تناوب و تعدد در مناسبت‌های سخنورانه خود و در تعریض به مواضع ضدصهیونیستی جمهوری اسلامی فرموده و می‌فرمایند: «چه کسی به جمهوری اسلامی ایران رسالت مبارزه با اسرائیل را داده است؟ چه کسی همه‌پرسی کرده است؟  هر چند پرسش فعلی ایشان در مذمت مبارزه با اسرائیل را می‌توان و باید قرائتی نوین از همان شعار «نه غزه- نه لبنان»  شهر آشوبان سبز در 88 تلقی کرد.
شعار فاقد شعوری که با ملامت بنام سبزهائی در تاریخ معاصر ایران سند خورد که  پیش از این به اعتبار ایرانیت و داعیه انسانیت با تاسی به آموزه «بنی‌آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند- چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار» سبزاندیشانه(!) فخر «مشرف‌الدین»‌شان را با عالم و آدم می‌فروختند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۵۵
امیر مهدوی

این روزها باتلاق یمن برای رژیم آل سعود ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و هر روز شاهد دست و پا زدن سعودی‌ها در این باتلاق عمیق هستیم.
در روزهای اخیر عربستان سعودی پس از حمله‌های سنگین هوایی بسیار و ناکامی در عملیات نظامی زمینی، به طور غافلگیرانه‌ای با حملات قبیله‌های یمنی به برخی مناطق جنوب عربستان مواجه شده به طوری که روزگار بروفق مراد عربستان نیست و حتی فرودگاه و مدارس بحرانی در پی این حملات سنگین و پی‌درپی تعطیل شدند.
از این نظر شاید یکی از علل اعلام آتش‌بس 5 روزه از سوی عربستان تجمیع و تجدیدقوا نیروهای نظامی سعودی باشد تا بتواند آمادگی خود را در برابر حملات یمنی‌ها به داخل عربستان بیش‌تر کند.
اختلافات عمیق‌تر می‌شود
همچنین اختلافات شاهزادگان سعودی و نیز ناآرامی‌های داخلی در عربستان شاید علت دیگری برای توقف 5 روزه حمله عربستان به یمن باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۱۳
امیر مهدوی

محمد صرفی : اغلب سازمان‌های بین‌المللی امروزی محصول وقایع و نتیجه جنگ جهانی دوم هستند که سازمان ملل متحد بزرگ‌ترین آنها و به نوعی خود مادر بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دیگر است. اصطلاح «ملل متحد» را نخستین بار فرانکلین روزولت، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان جنگ جهانی دوم برای اشاره به متفقین بکار برد و سال 1945 با امضای منشور ملل متحد توسط 50 کشور، رسماً این سازمان پایه‌گذاری شد. سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان یکی از زیر‌مجموعه‌های سازمان ملل نیز داستانی مشابه دارد. 12 سال پس از تولد سازمان ملل متحد، رئیس جمهور وقت آمریکا -دوایت آیزنهاور- طی سخنرانی خود در مجمع عمومی این سازمان، پیشنهاد تاسیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) را با شعار «اتم برای صلح» مطرح کرد. این سازمان بالاخره در سال 1957 آغاز به کار کرد و ایران جزو اولین کشورهایی بود که به آن پیوست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۰۴
امیر مهدوی

سخنگوی دولت دیروز اظهارات روز دوشنبه خود مبنی بر حذف 4میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی را تکذیب کرد! به گزارش «وطن امروز» پایگاه اطلاع‌رسانی دولت بعدازظهر دوشنبه از قول نوبخت، سخنگوی دولت نوشت که از ابتدای امسال 4 میلیون نفر از دریافت یارانه حذف شده‌اند و این خبر محور گزارش یارانه‌ای بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت اما در کمال شگفتی سخنگوی دولت روز گذشته اظهارات خود را که پایگاه اطلاع‌رسانی دولت منتشر کرده بود، تکذیب کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۲۳
امیر مهدوی

عملیات آزادسازی «رمادی» و شکار تروریست‌های «داعش» با آمادگی و حضور بیش از 100هزار نیروی بسیج مردمی، عشایر و ارتش عراق آغاز شد.


در پی فرمان «حیدر عبادی» نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، مبنی بر حضور بسیج مردمی در استان الانبار برای آزادسازی «رمادی»، نیروهایی به ظرفیت بیش از 100 هزار نفر متشکل از بسیج داوطلب، عشایر و نظامیان ارتش در رمادی حاضر شدند و عملیات آزادسازی این شهر را صبح امروز آغاز کردند. پیش از این خبرهای ضد و نقیضی درباره سقوط رمادی (مرکز الانبار) به دست داعش منتشر شده بود. تروریست‌های تکفیری طی روزهای اخیر 700 نظامی و غیرنظامی را در رمادی قتل عام کرده‌اند.
انتشار شایعه سقوط کامل شهر در حالی صورت می‌گیرد که «کریم النوری» سخنگوی نیروهای داوطلب، آن را تکذیب کرد. وی گفت که نیروهای مردمی به زودی طومار داعش را در رمادی در هم می‌پیچند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۷:۱۰
امیر مهدوی

 پژاک نیز مانند سایر گروه های تروریستی ، از همان ابتدا مورد حمایت دولت آمریکا قرار داشت . در مورد ارتباط پژاک با آمریکا ، روزنامه حریت چاپ ترکیه به نقل از حاجی احمدی نوشت :
« ژنرال های آمریکایی مناسبات خوبی با پژاک دارند . من تبعه دولت آلمان هستم . دولت آلمان از فعالیت های من مطلع است و من از منزل خود در شهر کلن آلمان ، پژاک را هدایت می کنم .

پژاک همان زمانی متولد شد که آمریکا عراق را به اشغال خود درآورد و برنامه ای برای مشغول کردن ایران به اجرا گذاشت . جالب این است که در همان زمان گروه های سنتی ضد انقلاب نظیر حزب دموکرات کردستان ایران و گروهک کومله ، به گمان اینکه آمریکا به دنبال جایگزین کردن یک نیروی جدید به جای نیروهای سنتی ضد انقلاب است ، به افشاگری علیه پژاک روی آورده و نقش آمریکا را در راه اندازی آن برملا کردند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۰۶:۵۵
امیر مهدوی