نازعات313

آخرین نظرات
نویسندگان

فتنه اکبر

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

پیش‌بینی آیت‌الله مولوی قندهاری از فتنه‌های انقلاب

آیت‌الله مولوی قندهاری فرمود: من نیستم، اما شما هستید. ایشان شروع کرد به توضیح اینکه که چگونه فتنه‌ها به وجود می‌آید. حاج‌آقای یاسینی، مدیر حوزه علمیه امام مهدی عجّل اللّه فرجه که اکنون در اینجا تشریف دارند می‌دانند که مرحوم آیت‌الله قندهاری همین فتنه ۸۸ را پیش‌بینی کردند، گفته بودند که فتنه‌ای به وجود می‌آید که بعد از آن فتنه اکبر است. بعد فرمود: من در آن زمان نیستم اما شما خودتان را سپر بلای این سید عظیم الشأن قرار دهید!



خدا گواه است آنهایی که نمی‌فهمند، نمی‌فهمند. اگر می‌خواهند در این حکومت مهدوی سالم بمانند، باید تابع نایب امام زمان باشند. ما نایب امام زمان را می‌شناسیم. شما اصحاب خبر و رسانه باید در این راستا حرکت کنید، ولی با اخلاق. برای آن که موفق هم بشوید چند نکته را تذکاراً محضرتان عرض می‌کنم. عزیزان، من نکته‌ای را که در درس اخلاق مکرر به جوان‌ها اعم از دانشجویان و طلبه‌ها گفته‌ام این‌ است که با امام زمان خود در روز صحبت کنید و مدام به ایشان متوجه باشید. خصوصاً برای شما که فعال در خبرگزاری هستید و ان‌شاءالله می‌خواهید خبرگزاری مهدوی باشید، این نکات را توجه داشته باشید!

انسان دو بال پرواز دارد، یکی ادب و دیگری اطاعت

دو چیز را هم یادداشت کنید؛ انسان دو بال پرواز دارد، یکی ادب و دیگری اطاعت. اگر این دو بال را داشته باشید اوج می‌گیرید و به معراج می‌روید. اینها خیلی مهم است، چرا ما ۲۰۰ سال پیش یا ۴۰۰ سال پیش دنیا نیامدیم؟ خوبان این دوره بهترین‌اند و بدهای آن بدترین. خدا به من و شما لطف کرده که در ایران به دنیا آمدیم؛ البته یکی از چیزهایی که انسان را گرفتار می‌کند منیّت است. اگر شخص تصور کند که کسی شده است، خود را می‌بازد. اولیای خدا فانی فی الله می‌شوند، این‌ها دیگر به‌جز خدا چیزی نمی‌بینند و می‌گویند هرچه هست خداست.

قرائت دعای «الهی عظم البلاء» و توسل به نرجس خاتون(س)


اگر دعای فرج «الهی عظم البلاء» را جمعی بخوانید و بعد از آن کار خود را با فاتحه بر نرجس خاتون شروع کنید، عنایات خداوند نصیب شما می‌شود. با قرآن مأنوس شوید! در کنار این تولی به اعلام برائت از دشمنان هم توجه داشته باشید!

با لباس روغنی به ضیافة الله نرو


ماه رجب است و می‌خواهند ما را به ضیافة الله دعوت کنند. برای مثال فردی که شغلش مکانیک و تعویض روغنی است، اگر یک جایی برایش کارت دعوت بدهند آیا با لباس روغنی می‌رود؟ خیر، پروردگار عالم می‌خواهد ما را به مهمانی خودش دعوت کند، ماه رجب ماه شست‌وشوی گناهان است و باید استغفار زیاد بگوییم. ماه شعبان المعظم، ماه پوشیدن لباس تقوا است و تازه آغاز دعوت است؛ اوج مهمانی لیالی قدر است و در این ماه امام زمان عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف را زیاد یاد کنید چون در شب قدر ایشان باید اعمال را امضا کنند.

منبع : عمار نیوز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
امیر مهدوی