نازعات313

آخرین نظرات
نویسندگان

اخبار ویژه

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

افطاری ایرانی در قلب سرزمین های اشغالی

در غروب هفدهم تیر ماه، افطاری «وحدت و مقاومت» با شعار «القدس، القضیه الاولی» و به همت اتحادیه بین المللی امت واحده در صحن مسجد الاقصی برگزار شد. بنابر اعلام روابط عمومی اتحادیه بین المللی امت واحده به عنوان برگزار کننده اصلی سلسله ضیافت های افطاری «وحدت و مقاومت»، علی رغم مراقبت های شدید امنیتی رژیم صهیونیستی و کارشکنی های وزارت اوقاف دولت خودگردان،

 در ادامه سلسله افطاری های    «وحدت و مقاومت» برای اولین بار مسجد الاقصی میزبان افطاری ملت ایران شد. در این مراسم که در آستانه روز قدس برگزار شد و نخستین حضور مردمی ایران در قلب سرزمین های اشغالی به شمار می رود، جمله معروف رهبر معظم انقلاب که

«فلسطین کلید  رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است» نیز به زبان عربی روی بنر تبلیغ برنامه و اتیکت های نصب شده روی ظرف های افطاری، درج شد.




هلاکت پسر لیدر اصلاح طلبان در مخفیگاه اشرار




 محسن برنایون، پسر رئیس ستاد انتخابات سران فتنه در ایرانشهر به همراه جمعی دیگر از اشرار این منطقه به درک واصل شد. به گزارش آرمان کرمان، بعد از عملیات سپاه در شانزدهم تیرماه و هلاکت پنج شرور مسلح و خطرناک، اخباری علیه این عملیات مبنی بر اینکه محسن برنایون که در جمع اشرار بوده و کشته شده بی گناه است، منتشر شد. حال اینکه این فرد ساعت سه صبح در خوابگاه و مخفیگاه اشرار چه می کرده است، نامشخص است! محسن برنایون دارای مدرک تحصیلی مهندسی کشاورزی و از خانواده ای متمول بود. پدرش، رئیس ستاد انتخابات میرحسین موسوی بوده است. محسن برنایون که شب قبل از حادثه همراه با اشرار در مخفیگاه آنها و محل عملیات خواب بوده، حمایت مالی و امکاناتی گروه را به عهده داشته است. گفته می شود وی که از این گروه برای حذف مخالفان خود استفاده می کرده، از طریق دستگاه قضا و پلیس آگاهی تحت تعقیب بوده است. 

کری به ظریف: التماس دعا!


خبرنگار المیادین در وین گزارش داد: پس از آنکه ظریف به همتای آمریکایی خود گفته که باید برای حضور در مراسم مذهبی شب قدر برود، کری از وی خواسته که وی را نیز دعا کند.
علی هاشم در گزارش خود که روی سایت المیادین منتشر شده، نوشته: آخرین دیدار کری و ظریف، 9/30 شب به پایان رسید که این چهارمین دیدار دو طرف طی یک روز بود. در آخرین دیدار، ظریف به همتای خودش گفته که باید برای حضور در مراسم شب قدر در یکی از مساجد وین، هتل کوبورگ را ترک کند. ظریف به کری به طور مختصر در باره این مراسم توضیح داده و وزیر امور خارجه آمریکا نیز از همتای ایرانی‌اش خواسته تا در این مراسم مذهبی وی را دعا کند.

منبع : رسالت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
امیر مهدوی